onsdag, januari 07, 2009

strumpor & social abstinens

I morse tog jag mig upp ur sängen & cyklade iväg t en föreläsning som jag inte behövde gå på. Helt frivilligt. Bara för att jag längtade efter mina klassisar så himla mycket. Och där var dem! Dem som jag verkligen gillar att spendera mina vardagar med. Stort leende & varm i hjärtat på en gång. Me like my vardag.

Gjorde ett tappert försök att handla det som är allra jobbigast för mig. Strumpor. Hatart. Jag gillar bara dyra strumpor. Fina strumpor. Jag har inte råd att köpa dyra och fina strumpor = jag köper inte strumpor = nu har jag bara 4 någorlunda fungerande par = jag måste tvätta jämt eller återanvända = det är inget fungerande system.

Gick på stan i över 2 timmar. Åt lunch med trötta, finfina vännen. Köpte vitaminer.

Inga nya strumpor. Men jag tänker, i morgon är en annan dag.

2 kommentarer:

dubbeltänk sa...

hm sade jag ju! in bara, grab a big pack, nej....ta två! och sen ut! enkelt. in - grab - ut. good luck!

Anonym sa...

hatart - du har varit i sala för länge. och du strumpor från h&m går också att använda :P kram på dig!!!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se