tisdag, juli 21, 2009

Huvudet upp & fötterna ner,

om ni undrar hur jag mår?! Jag går till jobbet och jag går hem och packar lite. Så ser mina dagar ut. Nervig inför flytten. Tight flyttschema & mina försök att locka vänner att hjälpa till har hittills bara resulterat i två frivilliga. Nåväl. Sånt löser sig alltid. Vad jag är än mer nervig inför är själva lgh. Hur ser den ut nu igen? Får vi plats i den? Eller är den för stor? Gillar vi våra grannar? Gillar dem oss? Hur såg golvet ut nu igen? Kommer jag sova gott där? Kommer det kännas som hemma?! Jag vet inte. Än.

1 kommentar:

cami sa...

Heej, nu har det visst snart gått tre veckor och det är till helgen ni flyttar till era nya legga! :)Den är fin och den kommer bli ännu finare när ni kommer in med era personligheter och saker!

Första natten är alltid lite märklig men förhoppningsvis kommer ni trivas väldigt bra!

Roligt att packa, jag börjar oxå så sakta :) Hoppas ni får fler som anmäler sig flyttfrivilliga!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se