onsdag, augusti 01, 2007

ja kära vänner. jag bloggar 03:20ish för att visa mig från...ja det är ju inte min bästa sida, men dock en sida. jag har så mkt att skriva egentligen, å ska försöka få fram lite av det nu.

status: på väg attt sova, nyss hemkommen från medis, nobbat efterfest (thank god för att jag har lite vett i min kropp).

ja, vad var det här för slags kväll. torsdagsölen ballar alltid ur, and i loooooove it. träffades 19.00 på medis, två drinkar på little persia, några öl på pet sounds och sen beslöt jag och mina två följeslagare oss för att gå till medis och sätta på vår radar för "whats happening in sthlm!?"

och där stod en bekant/vän och förslog att Kellys was the shit. Kellys är alltid the shit. vi gick dit. alltså jag vet inte vad jag ska skriva om kvällen. men jag tror att de stavas "bli bjuden" "öl" och "hot shots".

OH.MY.GOD!!!

nu är jag livslyrisk & bävar för morgondagen. livet är i balans.

i oktober. då jävlar. då är det sthlmschixen's månad å vill ni träffa oss då får ni komma hit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska bli sexigare i oktober

Blame it on the stones sa...

haha. både du och jess är alltså så pass händiga att ni kommer hem och skriver blogg. det måste vi börja med som en grej faktiskt. efter varje torsdagsöl så skriver vi blogg när vi kommer hem. det är en ny regel! cool.

apan sa...

Fan, jag bloggade inte när jag kom hem, loggade bara in på Facebook. och somnade i soffan!

Anonym sa...

vad har jag lagt för sjuk kommentar!!?? men visst jag blir gärna sexigare, undrar bara vad som ligger bakom uttalandet..

du är på jobbet nu. hörs sen, senare. puss


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se