onsdag, oktober 10, 2007

missy is...

jag tänkte skriva att jag pluggar på facebook. jag tänkte verkligen plugga. men så kom jag på att det var att ljuga mig själv & alla andra rakt upp i ansiktet. jag pluggar inte idag. jag har deadline idag på en inlämningsuppgift i hälsopedagogiken. har inte börjat än. men jag har lagat sjuuuukt mycket mighty good chiliconcarne, jag har nästan stickat klart min hösthalsduk, jag har druckit mycket kaffe...jag har haft en ganska trevlig förmiddag förutom ångesten över att jag inte sätter mig ner i pluggar. vet att alla mina vänner känner igen sig. hur man funkar. men nu. nu är jag trött på denna undvikande strategi. för det är ju så jävla skönt att bli klar.

3 kommentarer:

dubbeltänk sa...

hetsplugg i sista sekund...jorå, det känner jag igen. :) fira ordentligt när du hetsat färdigt... love!!

Jessica sa...

underbara lina, behöver en dos av dig! ledig måndag? möte o mys?

Anonym sa...

och sen störde jag dig med handboll och vin och sånt :S blev du klar??? jag satt på centralen och kollade in roligt folk. sen hem och sussa på en sjukt obekväm tältsäng. men det funkade :P


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se