tisdag, oktober 30, 2007

jag är sjuk på många olika sätt. jag gömmer mig under en filt. på jobbet är de irriterade, stressade & säkert sura. jag har stängt av telefonen. jag trodde jag skulle må bra av att sova bort feber, ångest & axelont. de på jobbet gör inte detta så lätt. jag känner att allt detta måste vända snart. min percious uppsaladarling har hjälpt mig inse att det är uppsatspaus på obestämd tid för missy. too much to handle. så snälla ni. inte ett enda jävla ord om den får då får ni hälsa på mig på psyk. jag går under jorden ett tag till. i'll be back.

4 kommentarer:

Lina H. sa...

Mitt horoskop för i morgon: 'Put all plans on hold until others stop giving you funny looks. A loved one may have flaws, but there is much more important issues to concern yourself with. Let others make the effort for a change. You have worked hard these last few weeks and you deserve a rest.'

Anonym sa...

hahaha. alltså åt ditt horoskop. i agree. och du du såg vad jag skrev på fb. do it!!! men rent egoistiskt så längtar jag tills du kryper ur söderfilten och kanske kan ta plats i min soffa som levereras på lördag!!!! love

Blame it on the stones sa...

ska vi gå på bio? jag känner för det och jag lovar att vara tyst och inte fråga om uppsats och annat? ja, om du inte vill det alltså.

dubbeltänk sa...

vännen...ibland är det bra att gå i ide. stänga ute. ta igen sig. det är bra att du tar dig den tiden. bara du kommer tillbaka! tänker på dig! kram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se