fredag, november 02, 2007

häromdagen svimmade min moster i duschen, som tur var hann hon sätta sig ner så att hon inte slog sig... häromdagen höll min pappa på att svimma i badkaret. hann ropa på mamma. får mig att tänka många "tänk om..." och ett av dessa är tänk om min mamma inte varit hemma....
livet är väldigt förgängligt.
it's scary as fuck.

i dag ska jag åka till köpenhamn & mysa i höstmörkret. kanske ramlar jag på the original söndermarken. kanske kommer jag att bli full. kanske kommer jag ligga på coola hotellet hela tiden, under filten. kanske kommer jag leta på ett flyg and go missing. (denna tanke var väldigt attraktiv i går när killen på Solo var 1 sek i från att råka sätta in 290 000 på mitt Visa) kanske kommer jag att känna att 'här vill jag bo'. kanske kommer jag att längta hem. kanske kommer jag att hitta the former missy som jag saknar.
livet är väldigt oförutsägbart.
it's exciting as fuck.

4 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

åh! om du trillar över the original söndermarken måste du lägga dig ner och fånga upp lite känsla som jag kan få ta del av när du kommer hem igen. kom hem igen, det vore skönt att få vara vi lite nästa vecka, tror jag behöver det! love!

Blame it on the stones sa...

eller, jag VET att jag behöver det!

dubbeltänk sa...

:)

du kommer bli kär i köpenhamn och vilja bo där. det blir jag varje gång. jag älskar köpenhamn.

livet är scary och exciting. bra sagt. hoppas dock att ni får en mer exciting helg än en scary sådan.

saknar dig!
kramar!

Anonym sa...

fika fika fika fika fika... i want to seeee uuuuuu. soooon. jag ska se winnerbäck i helgen!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se