torsdag, november 08, 2007

freeeeaaaky.

så här är det mina vänner. när jag kom hem idag så stod min dörr på glänt. helt säker på att jag låste den i morse. eller. jag är lite säker. ganska säker. ok. jag tror att jag låste dörren. jag delar ju hall med en tjej och på våran grand entrance finns en sån där nyckeltub där både hon å jag har våra nycklar. jag har tänkt länge att jag ska plocka bort min, lite läskigt att den ligger där om nån av oss råkar glömma att låsa den dörren. då är det liksom fritt fram för alla som vill in i lgh å göra otyg. jag tyckte det var obehagligt att dörren var öppen och beslöt mig genast att hämta min nyckel i tuben. nej, den var inte borta. men ingen av de två nycklarna passade till min dörr. hmmmm?! min hallroomie är inte hemma så jag kan inte fråga henne what the fuck is going on. jag sitter här utan svar. så råkade jag kolla på medium på tv4. NOT GOOD! handlade om en seriemördare som attackerade tjejer som kände sig rädda och sårbara. great. den kvinnan är jag i natt.

allt har säkert en naturlig förklaring som vanligt. men jag har ställt en fotölj framför min dörr.
fan jag är en liten mes.

5 kommentarer:

Jessica sa...

men du är den bästa mesen jag känner! o den modigaste! så nej lina, du är ingen mes. tack för sushistund. skulle sakna dig om livet beslöt för o föra dig till köpenhamn, men jag skulle ha en anledning o få åka dit :) puss.

dubbeltänk sa...

äh. ingen mes alls. verkligheten innehåller rätt mkt otäcka grejer...faktiskt. usch. men det kanske jag inte skulle påminna dig om i detta läge...haha.

det kanske är företaget som ska byta lås? :)

hoppas du sov gott inatt iaf!

kraaaaaam!

Anonym sa...

hellre mes än död.

cami sa...

Har du fatt nan forklaring pa dorren pa glant grejen, hoppas det inte var nagot laskigt! Hur mar moster och pappa? Hur mar du, har Sthlm blivit varmare eller kanns det annu kallt och morkt!
Saknar dig missy och hoppas att du ser ett ljus bland allt som tynger!
Du gjorde en bra lista, skriva dagbok och traffa vanner gor att det kanns lattare!
Puss, LYLAS!!!

dubbeltänk sa...

seriously. har du slutat blogga, eller? love!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se