tisdag, juni 17, 2008

naprapat-björn - gör du housecalls?!

shit pommes vad jag är trött. jobbade mina första nio timmar igårkväll. kroppen värker. har en lååååång lista på saker jag skulle vilja hinna med innan jag börjar jobba kl 17 igen. just nu vill jag bara att min naprapat björn kommer och ringer på min dörr helt oväntat. typ som att han känt hur jävla mycket jag behöver helas å helt vänligt rycker ut till en personlig assistent in need. sen när han var klar med knäckandet skulle jag vilja sova igen. jag ser faktiskt ingen ände på sovandet.

det får bli en kopp kaffe till, det hör jag det.
ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

Blame it on the stones sa...

ajajaj! dumma axel. gjorde förmodligen inte saken bättre att ligga och trängas på vår lilla yta. hoppas att det går fint på jobbet! vi ses snart! hoppas på en glad candy när klockan börjar närma sig 23 på midsommarafton! love you!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se