torsdag, juni 19, 2008

working girl

helt plötsligt känns det inte så jävla jobbigt att jag behövde jobba när matchen var igår. vi förlorade. we're out. egentligen spelar det ingen roll för vi hade fetförlorat mot holland ändå. jag älskar holland i den här turneringen - de kommer vinna allt. jag hoppas på holland, spanien & portugal på pallen.

jag fick mitt schema från jobb nummer 2 igår. nu vet jag detta om min sommar:
  • inte en vecka ledigt
  • knappt någon ledig helg
  • mer än heltid några veckor

allt detta betyder att jag inte kommer att hinna hem till kära kära sala förrens i slutet av september. det gör ont i hjärtat att tänka på det. så jag tänker inte tänka på det. nu är fokus på att göra ett himla bra jobb, ha en himla fin fritid när jag orkar samt att se fram emot en höstweekend. Kanske my baby and I in Vienna lr Rome?!

Nu väntar härlig midsommarhelg med kärakära vänner, och till Er andra - vi ses i slutet av september!

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

tur att vi planerade in 2 helger på raken och wow åtminstone! längtar till imorgon! jag sörjer förlusten lite fortfarande men det ska nog gå över. puss och kram!

Anonym sa...

åhhhh typiskt :( ja ja men du är välkommen ut på en visit i skogen i september, då kanske vi till och med fått lite ordning i huset :) Ta hand om dig i sommar och se till att boka in naprapa whatever det stavas och sånt där som du måste ha för att hålla ihop :) kramisar!

Anonym sa...

ja men tur att vi ses på way out west dårå! kram och sköt om dig!!!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se