fredag, april 07, 2006

casual friday.

Jag skulle få skäll just nu om L vet att jag bloggar i stället för att söka böcker i libris ;-)

jag hade tänkt skriva om saker som gör mig irriterad idag, men väljer att spara dem tankarna tills senare. Idag skiner vårsolen och jag å L har skrivit fetmycket på uppsatsen och kan ni tro - Jag tycker att det är kul! Anledningen till detta kan vara att L gräver i social marketing teorier medan jag får gotta mig i statliga utredning, regerings pm och sånt som får mig att gå i gång.... Ha ha jag låter som en tråkig tjej, å det trivs jag med. Alter egot missy får ta över i helgen istället, tror inte hon skulle göra så mkt nytta.

Som sagt solen skiner å jag är utvilad efter en sjysst helg i London. Promenerade, hoppade på och av bussar, turistade, shoppade, drack pints, umgicks med min extended family och träffade min gamla roomie Hanna. Det var fem år sedan vi sågs men det kunde nog ha varit i går ( Hej Hanna! Martins mamma tycker du var såååå vacker å det har hon rätt i, var kul att se dig igen, lite av mitt gamla liv började krypa i kroppen å london lockar fortfarande. blir det så, så vet jag var du bor! Kramkram!)

Nej nu kom det dåliga samvetet å satte sig på axeln. Synd. Men a girls gotta do.....

Dagens låt som konstigt nog får mig att le mot alla människor;
Ordinary people - Johnny Legend

Ikväll kommer kaviar, det kanske är därför!

2 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

Påskafton är avvikt till dig och alla andra fantastiska missar där ute. Solen skiner även i min ort idag och jag önskar att det skulle vara några grader varmare, dig och alla andra girlies vid min sida på en uteservering med en öl, en filt och post-it-lappar!

LÖÖÖV!

Anonym sa...

hey love. ringde dig men du var inte där. här skiner solen och jag är rätt glad...kommer nog smita lite tidigare från jobbet idag.. :D ska du plugga hela helgen? och komma hem på lördagen. jag är i sthlm fredag-lördag i påsk. ska bli lite trevligt. och så har lisen party på lördag. det är också trevligt. snart ska jag smita ut i solen och ringa blameitonthestones och höra om hon har ngt kul på g! massa kramar miss u!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se