fredag, mars 31, 2006

missy goes london.

Yes! Nu är jag på väg. Till London, den gamla hemorten där man skrattat, jobbbat häcken av sig, spenderat sjukliga summor pengar och längtat efter helgens clubbing. Nu ska jag dit å turista med svärföräldrar å kärleken. Lite annorlunda upplägg denna gång. Men ska bli sjukligt najs. Jag är värd detta innan jag sätter igång med uppsatsen. Träffade nyss handledaren som jag redan älskar....för hans kunskaper, timida framtoning och bra idéer. Detta blir nog bra.
Nu orkar jag inte bry mig, LONDON's CALLING!

Ha en trevlig helg mina stjärnor, njut av Lars, livet å kärleken åt mig med.
Jag vill vara med å leka snart. Ni fattas mig så det skäääääär i bröstet, som mattis skulle ha sagt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad har du shoppat, vad har du sett? jag har mått illa på tåget jag. och shoppat ett par hängslen. när kommer du hit? inte förrän i påsk eller? jag vill ha dig här hos mig. massa puss

cami sa...

Hej kära vän!
Härligt att London-helgen var bra! Vad gjorde ni? Var det vårigt där? Hoppas dina batterier blev påfyllda! Här snöar det idag igen..

Men du kommer väl hem till påsk?!!Fialins comment gjorde mig nervös där.. Ska du ha en långfredagsfest? Jag är inte festasugen, men hemskt umgås-med-alla-er-sugen!! Vill ses å kramas!

En höjdpunkt i veckan är på lördag, LW live! P3 Star 14.03-16.00. Men det är väl en massa annat tjafs i programmet oxå.. Denna gång ska jag ej missa honom, undra vad det är för spelning?

Stor Kram, hörs snart!

Blame it on the stones sa...

lars saknade dig i publiken... det är i alla fall jag övertygad om. jag saknade dig och jag saknar dig, precis och exakt så som mattis skulle ha sagt...


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se