torsdag, mars 30, 2006

missy vågar inte räkna...

...hur många snus hon har stoppat under läppen under denna helvetes hemtenta-vecka.
...hur många gånger hon har tvivlat på sig själv och sin intelligens
...hur många gånger hon sagt att hon har ångest till mr.love
...hur många gånger hon ringt Lisa å sagt "jag förståååååååååååår inte"
...hur många liter påskmust-light hon druckit
...hur många gånger hon funderat på att ringa nån kär vän men inte orkat
...hur många gånger hon längtat uuuuuut!

Så jag tänker inte räkna. Vem mår bra av det? Nån tokig jävel där ute i världen skulle säkert vilja dra några statistiskt signifikanta slutsatser av dessa fakta, med jag orkar (och kan) bara konstatera att jag ser ett mönster å att det är ganska så sorgligt, men alltid kan man ju dra lärdom av nått. Another one bites the dust å går vidare. Kanske Hagamannen skulle åta sig detta uppdrag när han sitter bakom lås och bom?

I morgon åker jag till London å det känns jävligt najs. Sen vägrar jag att planera något mer för denna vår. Jag har inte hunnit bara vara jag på länge och trots att jag ofta ogillar mig själv, så längtar jag efter mig själv. Jag ogillar ångest-ångest-missy mer än jag ogillar ångest-missy. ;-)

Jag ska nu ta en promenad i vårsolen, sända många tankar till kärleken som sitter å skriver tenta (statistik han med ;-) ) samt många tankar till kära lillstrumpa som inte har det allt för braå inte har talat om det för mig förrens nu (fy! eller har jag lyssnat dåligt?). Äsch, jag ska tänka på hela världen, jag har tid nu, jag har lust nu!

"I know god won't give me anything I can't handle, I just wish he didn't trust me so much" sa en klok moder theresa å missy håller med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

missy löv. hur är det med systeryster!!?? blir orolig. här är det ont i huvudet. men ingen tentaångest. det saknar jag inte. men har faktiskt anmält mig till en kurs i höst...gaaaah. får se hur det går. lördan var najs. i liky. och du åker till london nu, jag vill me, packa ned mig. jag åker till borås imorgon. det är inte lika långt men tar näästan längre tid och är inte alls lika trevligt som london. men Han finns ju där så.. när kommer du hem till oss nästa gång? puss och shoppa "boy's are smelly"-grejer!!

dubbeltänk sa...

jag är ledsen över att jag missade dig när du var hemma. istället låg jag och hostade och snörvlade hemma. det var synd... hoppas på att se dig snart! ha det himla gött i london och njut lite från mig oxå...och njut av att hemtentaångesten är över! love!

Anonym sa...

På snusen svarar jag ca 110 och på resten vet jag inte. Hoppas det är färre än snusarna iaf.
Ha det great i Great Britain.
Och kram.

Blame it on the stones sa...

hälsa london, hälsa camden om du kommer dit. ge dig själv en rejäl klapp på axeln, du var grym som lämnade in tentan! tänk inte bara på hela världen, tänk lite på dig själv och ha det grymt bra!! saknar redan!

loveyou


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se