måndag, juni 08, 2009

ååååh...

...vad det är härligt att bara jobba....och att jag kan ta det lugnt och göra vad jag känner för när jag kommer hem. Inte fundera på hur timmarna ska räcka till, om jag ska få tillräckligt med sömn och om jag ska hinna träffa kärleken eller höra av mig till vännerna. Nu hinner jag! Nu orkar jag! Ligger just nu på soffan & latar mig lite, innan det är dags för en löprunda. Har lovat att tjata med mig älskade M ut på sin första löprunda ever. I morgon och på onsdag är jag leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig och morgondagen ska spenderas som hundvakt och tillsammans med lovely Sadie.

Är det inte dags för lite solsken snart, hörru du där uppe?

2 kommentarer:

jess sa...

håller med, om solen alltså. och att jobba och inte behöva göra ngt sen när man kommer hem. fast jag har ju varit så smart att jag gått och köpt ett kök. så nu har jag ångest för det :(
puss och tack, visst var vi duktiga :D

dubbeltänk sa...

imorgon är det du och jag! hääärligt. :) kramkramkram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se