lördag, juni 06, 2009

Kärleken sover, endast jag är vaken.

Och vad gör jag? Jo, jag läser vad jag skrivit när jag var 26 år gammal här på bloggen. 2006. Det låter som igår, men det var det inte. Mycket vatten har runnit under broarna sen dess. Jag var så klok när jag var 26. Så...levande. Så allt eller inget. Så jag.

Ja, jag definierar mig med mitt jag från 2006. Jag förstår varje mening mini-me skriver. Varje tankegång, varje känsla. Men jag kan inte skriva som mini-me längre. Vad har hänt?

Svar: JAG HAR INTE TID!

ska det fortsätta så?

1 kommentar:

Linda sa...

Nej vännen, det här är bara tillfälligt! Snart är du syster på papperet och slipper ägna all din fritid till extrajobb :) Jag känner igen mig i din 26-årsbeskrivning, även om jag inte fyllt 26 än. Det låter som en perfekt livsinställning, undrar hur vi ser på saken när vi är 49 respektive 46?! Hahahaha, ser fram emot att jämföra :) P&K


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se