fredag, juni 12, 2009

så j-vla typiskt jag.

Väldigt mör efter gårdagens arbetspass mellan 8-22. Så många timmar i sträck spenderar jag knappt med de jag älskar mest. Det är ganska påfrestande att vara så tätt inpå en annan människa i över 12 timmar. Jag dog lite av det igår. Nu måste jag återuppstå.
Packat klart? NEJ.
Börjar jobba om en kvart? JA.
Slutar jobba kl 14? JA.
Åker t Kastrup kl 15? JA.

'Get busy living or get busy dying' som de säger i en av mina favoritfilmer "The Shawshank Redemption".

Nu åker jag snart hörrni, med packad väska eller inte.

2 kommentarer:

Linda sa...

haha ja det låter typiskt dig, men vi måste ju leva efter mottot "livin' on the edge" ;) själv ligger jag i soffan och ska möta upp Lisa Love kl 18, hinna hämta wtai-biljett innan + köpa födelsedagspresent! ha en underbar resa, P&K

Josie sa...

How was is? Vill veta allt!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se