tisdag, augusti 08, 2006

vad vet missy.


Kommer jag vara en brud en dag?
Vill jag vara en brud en dag?
Är jag inte en brud jämt? Babe.

Jag vet inte. Fialin får dålig smak i munnen av kyrken.
Jag undrar om religion kan vara bra för mig.

Äsch jag vet inte alls.
Den som lever får se.
Det här är i alla fall en (enligt mig) gudomlig bild på bruden som jag fotograferade.

Nu ska jag posta alla bilderna till bridezillan,
sen drar jag utomlands lagom tills de dimper ner i hennes brevlåda. he he he. då hinner hon räkna till tio många gånger, om hon behöver.

Nu ska jag boka resa. Adios amigos (I'm not staying here another day)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hello girl, sitter på jobbet. ingen sovmorgon här inte. men jag slutar snart också... tack för soligt bad och trevligt snack. saknar det, det är tur att du kommer hit snart!! och jag är lite avis på er kreta-resa, men du. jag är superglad att ni hinner hem! ska bli super. pöss

dubbeltänk sa...

du tog säkert alldeles fantastiska bilder. :) själv vill jag fortfarande se dem från oslo. hehe. det ryktas att du är iväg och solar och badar. jag hoppas ni har det härligt. jag har börjat mitt nya jobb, det är förvirrande... :) saknar dig! hoppas vi ses på lördag! storkram!

Blame it on the stones sa...

du fångade bruden i någon typ av känsla, en bröllopskänsla... shit, händer verkligen det här? det är nog så det stundtals känns den där dagen... men jag hoppas att om vi någon gång får uppleva den där dagen, så kommer det att kännas alldeles fantastiskt. hoppas att du njuter av sista dagarna på kreta, enligt väderleksrpporten verkar det som ni har fab weather! nice, det är du värd efter allt jobbande! vi ses på lördag baby!

Anonym sa...

hejsan, vad trevligt att ni till slut kom i lördags!! var en underbar fest, men sorgligt igår. fick säga hejdå till maria. usch. vi måste försöka ses i veckan! jag kommer nog hem till sala nån dag. kramkram


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se