torsdag, september 14, 2006

blessed.

Jag är välsignad med de bästa vännerna i världen.
Hur kan man annars må så bra trots allt.
Tack för att ni lyfter mig upp ur små svackor och djuuuuupa hål.
Tack för att ni vågar säga i från och för att vi kan fortsätta älska varandra efter det även om det inte alltid är så flashigt(i dubbel bemärkelse, he he) att bli "sams" som i t ex Oslo.
Tack för att ni bara är ett telefonsamtal i från mig (och jag har testat att det gäller alla tider på dygnet).
Tack för att ni är så inspirerande, reflekterande och vackra i allt ni står för.
Tack för att jag får skratta så sjukt mycket. Älta så sjukt mycket. Bara var jag så sjukt mycket.

Älskar er runt hela jorden och tillbaks igen (det har jag också testat)




4 kommentarer:

Anonym sa...

och jag älskar dig för att du alltid finns för mig, när hur vart och vad som helst än händer. alltid. så skönt att du är tillbaka i mitt liv efter så många år alldeles för långt bort!! ha det i linkan i natt! PUSS

Anonym sa...

shit, jag läste klart boken om doppler. den var riktigt sjuk. men rolig. men slutet kräver nästan en fortsättning... man vill veta vad som blev av honom och Gregor eller vad han hette. hmmm. intressant. ikväll - fika och träning? JAJAJAJA!!!

Blame it on the stones sa...

right back at you girl! tack som fan!

dubbeltänk sa...

dito. du gör mig varm och glad. tack! storkram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se