fredag, september 29, 2006

kan vara tryggt att veta vem man är.

I dag har jag fått reda på att jag är lik Lena PH . Detta innebär att jag har en trygghetsfaktor på 50% (man fick inte reda på macho-talet tyvärr). Vidare innbär det att jag vill veta vad jag får och föredrar överraskningar som är planerade. Jag blir ofta elakt kallad ”typiskt svensk”, men det gillar jag. Ambitiös och engagerad. Jag tänker själv, för det har magistern sagt att jag ska.
Lämpliga yrken: Projektledare, forskare, bensinmacksföreståndare.

Vem är du?!
http://user.bahnhof.se/%7Ereaper/test/index.html

4 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

Jag är Annika Lantz, trygghetsfaktor 29%...

Lämpliga yrken: Projektledare på reklambyrå, Underbetald i TV-branschen, Underhållare.

Funkar med underbetald inom socialtjänsten så länge det är inspirerande och kul! ;) Igår var jag full med min nya kollega från Norge, det var grymt. Imorgon ses vi. Nu ska jag ge mig ut på fältet och rädda världen på mitt sätt... Lite tryggare i den jag är...

Anonym sa...

Du är

Charlotte Permell
Trygghetsfaktor: 43 %

Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet.
En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning.
Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid.
Du har lätt att bli anställd.

Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss.


hmm, vet inte om det stämmer, men kul var det. jättekul i lördags och mysigt igår. jätteskönt att ha häng så nära, som ställer upp när man verkligen behöver. sååååå mkt mindre ångest! Tack o pusssss

dubbeltänk sa...

Du är

Ernst Billgren
Trygghetsfaktor: 36 %

Du jobbar lite för att vara rörlig.
Det är ju bra på arbetsmarknaden, tänker du. Det är rätt tänkt.
Så du hänger med. Du är pigg på nytt, men vårdar dina gamla upptäckter.
Säkert lycklig i dina förhållanden. Kräsen utan att tappa perspektiven.

Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker.

dubbeltänk sa...

oj, nu råkade jag posta utan att kommentera.

jag skulle mest bara skriva "oj". och tack för senast. både fest-biten och svett-biten. har idag inhandlat nya skor, nya byxor och ny bh. för att träna i! jesus!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se