måndag, maj 14, 2007


Tre saker om mig som du kanske inte visste......(seriöst, jag tror att alla som känner mig vet exakt det här om mig, men jag blev utmanad av J, so I had to ;) )

Tre jobb jag haft i mitt liv: vårdbiträde, personlig intervjuare, korvkiosk.

Tre platser där jag bott: USA, London, Irland

Tre platser där jag semestrat: Brasilien, Thailand/Malaysia & Amerikat

Tre utav mina favoriträtter: grillad mat, lasagne, farmors köttbullar (eg. all mat lagad med kärlek)

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: way out south, i Tunisien m. gudinnorna, på resande fot i allmänhet

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade ingen aning om korvtjorren. när var det? imorgon är jag so long gone. men sen sthlm!!! wiiiii kram påre


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se