måndag, juli 09, 2007

'if I buy those jeans I can look like Kate Moss'

Hon ljuger. Hon inbillar sig bara. Eller näe, HON kanske har rätt, Lily Allen alltså, hon kanske faktiskt kan se ut som Kate Moss om hon köper sånna jeans. Eller näe, det kan hon väl inte. Hon är väl fortfarande hon. Kate Moss är väl fortfarande Kate Moss.

Jag är varken Lily Allen eller Kate Moss.
Jag kan inte ens ha min bikini som jag köpte i augusti. Sad, so sad.
Det stör mig väldigt mycket, men jag har lovat mig själv att det inte ska få all min attention för då blir jag ingen trevlig missy. Det vet jag sen förut. Balans.

Så, jag omger mig av vackra, och underbara vänner. Jag tror aldrig att jag har sagt det här förut men det borde ju sägas: jag har fanimej de vackraste vännerna i den här världen!!!
Igår fikade jag med en av dem som jag inte träffat på 1,5 år, allt kändes som igår, precis som jag visste att det skulle kännas. Det är det fina med vänner. De finns där fastän man inte alltid ser dem. Blessing & Balans.

Jag spenderar mest av min tid just nu på att fokusera på två andra trevligheter också. På fredag kommer besökt jag längtat efter så länge så svårt. Vi ska bara titta & vara & sen ska vi åka ut till Arlanda & ha picknick.....och vänta på att få kliva på planet som för oss mot sol, semester, sova, särlek & andra saker som börjar på S. Vi ska ju trots allt till Ssssssamos.

Trevlighet nummer 2 är Way Out West (som har den angenäma förkortningen WOW, det bådar gott) med Fröken Svår och the B och självklart värdinnan för hela grejen, L. Iiiiiiiihhhhhhh jag är säker på att det kommer bli WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW.

Nu måste jag ta tag i min dag, I'm such a slacker. Jag bara sover och sover och läker och läker. Klockan tio noll noll piiiip ska jag till doktor dahlberg som ska inspektera min axel.

1 kommentar:

Anonym sa...

vem vill se ut som kate moss? nerknarkad och anorektisk. får man boka in en träff med madam i veckan lr? pöss


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se