fredag, juli 13, 2007

Jag har några få saker att ordna innan avresan. Jag har packat ovanligt lite & märkligt. Men vädret på Samos ska vara konstant soligt å vad behöver man då mer än solglasögon (helst hela), klänning, flipflops, solkräm & bikini?! 13 timmar kvar till avfärd. Åååååhhhh. På semestern ska jag vila mig från detta:
Alltså, kaffe å värkgel som symboliserar stress å en ond axel. Jag ska bara vila & vara jag.

Ovan är det en bild på en liten underbar kille som tillsammans med sin mamma förgyller min tillvaro nästan dagligen. Jag skulle vilja ha alla mina nära&kära boende i samma hus...så skönt att nån bara ringer på dörren helt spontant. I love. Den lilla killen har förresten oerhört bra musik & filmsmak. I går kollade han på min film "Stjärnsystrar" innan vi busade i sängen. Mamma satt nöjt vid internet å tänkte på annat.
Nej ni. Nu ska jag göra ett sista ryck med uppsatsen från helvetet innan jag öppnar bubblet å firar in semestern.



6 kommentarer:

Anonym sa...

eyyy men svara i telefonen då, än är det inte semester från dina vänner!!!
:D

Anonym sa...

Ha en underbar semester! Njut och glöm. Eller förträng i vilket fall. =)

Anonym sa...

Antar att du är hemma igen när du läser det här... så.. jag hoppas du haft det helt lovely på alla möjliga sätt och vis, det är du värd.

Kram

Anonym sa...

jag saknar dig. kom hem så vi kan prata i telefon. pappa å jag håller iaf ställningarna här i la suéde när du å mor roar er ute i vida världen. Själv lekar jag hemmafru i hennkes föräldrars hus (dem är i stugan) å jag får gratis mat ur deras kyl å frys. me like. and I like u to!

Anonym sa...

haha jag hade bestämt mig för att köra damklassikern nu. Googlade och den enda träffen var din kommentar i min gamla blogg. Sjukt kul :) Menmen nu har jag hittat infon och den 30 sept så blir det lidingöloppet. Hoppas din semester är underbar!

dubbeltänk sa...

men, hur har du haft det, dåååå? :) vill ju veta! ses vi på fre? puss!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se