onsdag, september 05, 2007

alternativ thanksgiving.

  • tack du fina fina vän som gav mig tre stora, vackra solrosor en dag när jag var på riktigt jävligt humör. jag ler så fort jag ser dem.
  • tack mina underbara föräldrar som ger mig mod&kraft när jag ringer hem med gråt i halsen.
  • tack lillstrumpa för att du finns där i norr
  • tack du som sitter där i söder å har telefonjour när missy e upprörd&krank å får henne på splendid humör till slut. *msn kyss*
  • tack för helger
  • tack för alla andra goda vänner
  • tack Carolina Klüft för dina peppmoves som funkar precis lika bra inför en tuff dag på jobbet
  • klapp på axeln till mig själv för att jag säger ifrån
  • klapp på axeln till mig själv för att jag har förmågan att bryta ihop å gå vidare relativt fort. känslomänniska i am.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gums. me liky. sjöhästen lördag? kram

dubbeltänk sa...

stor kram till dig!!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se