fredag, september 21, 2007

ögonblicksbilder.

Den här bilden suger. I know. Men den gör mig så jävla glad. Lady Sovereign på Way Out West. Är jag på minsta dåliga & uppgivna humör så behöver jag bara tänka på den spelningen & genast infinner sig lite jävlaranamma i min ryggrad. Jag jobbar mkt så, med ögonblicksbilder för att ta mig till den känslan jag vill uppnå. På kvällar när jag inte kan sova & livet snurrar för fort, då tänker jag på en speciell kväll på vandringen i Spanien när jag låg i min våningsäng & var helt galet slut i hela kroppen men hjärtat dunkade i harmoniska slag & världen var en så fantastisk plats att vistas i. Jag somnar på 1 minut, promise!

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

vilka härliga minnen och knep. gillar dig! puss

dubbeltänk sa...

jag behöver ett sånt minne att återvända till...för att lugna och bli sömnig. hmm...lär klura. :) hur mår du? saknar! kramar!

Anonym sa...

mmmm det är bra med såna minnen. måste uppfinna ett åt mig själv till såna kvällar när tankarna snurrar för mkt. massa gos


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se