fredag, september 05, 2008

Let's Leave!




Jag och min älskade behöver åka iväg och bara vara vi. Nu när mitt arbete lugnat ner sig lite (tillbaka till normala arbetsveckor & skola känns som semester) har hans arbete nått galna höjder. Hemma sent så sent varje dag & åker innan jag vaknat i stort sett. Jag saknar oss. Det gör han också. Så vi har bestämt att hans födelsedag ska spenderas i någon storstad i Europa. Vi kan bara inte bestämma oss för vilken. Har alternerat mellan Berlin, Dublin, London, Istanbul, Amsterdam och Paris. Paris is the latest.

Ikväll går vi ut tillsammans för första gången på mycket länge, ska äntligen få se The Embassy.
Nu ska jag ta en liten kort löprunda för att sen dra till jobbet & längta hem till mitt vin och min kille. TGIF!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tgif my gooood. känns så skönt. ikväll blir det söderhäng! kram på rej och ha en underbar helg!!!

dubbeltänk sa...

paris låter gött. försöker oxå få ihop en helg..vi får väl se om vi lyckas. ses imorgon ,darling! kram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se