måndag, september 22, 2008

nattmaror

usch, i natt har jag sovit fruktansvärt oroligt. jag har liksom så där vakendrömt, vet ni vad jag menar. att man vaknar till och fattar det här stämmer inte, jag ligger i sängen, men ändå fortsätter hjärnan att springa runt å leta efter den där försvunna väskan, på jobbet, på bussen...hjärnan gör så att jag är utelåst, tappar bort viktiga nycklar till jobbet & dessutom så missar jag deadlinen på hemtentorna. jag är helt slut nu på morgonen. väskan ligger i hallen. deadline om 1,5 vecka. jävla hjärna.

1 kommentar:

Anonym sa...

i know. lika när man vaknar och har drömt att ngn varit väldigt väldigt dum mot en. då är man så frusterad för man vet ju att man inte kan vara arg. men är det ändå...


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se