onsdag, maj 31, 2006

stor dag.

Det här kanske blir en alldeles alldeles förskräcklig dag med tunghäfta, paniksvettningar och många kompletteringar.
Det här kanske blir en alldeles alldeles underbar dag med svar på tal, sjyssta förklaringar och lite beröm.

Do one thing everyday that scares you.

Jag är livrädd för vår examinator, antagligen för att jag ser henne som sjukt kompetent och granskande. Hon har själv sagt att hon kommer att hugga mycket om uppsatsen är bra = jobbigt. Hugger hon inte, dvs. uppsatsen är medelmåttig i bästa fall = jobbigt.

Jag ska rapportera utfallet. Nu ska jag gå och göra saker jag är rädd för. Kanske växa, kanske vilja gömma mig under täcket.

Nu ska jag proppa mig full av koffein och nikotin. Nån som har valium?! ;-)

4 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

jag håller tummarna. hårt. är säker på att du kommer att sköta dig utmärkt. jag saknar dig. snart ses vi i alla fall. det har jag bestämt.

STORT LIV

dubbeltänk sa...

göra en sak varje dag man är rädd för. bra motto. jag försöker också leva efter det. det kommer sluta med att man är sjukt modig hoppas jag...

och din dag blev ju jättebra! det var ju det jag sade! :)

love!

Anonym sa...

Förhoppningsvis sa du inte att du hittat rätt ord för din examinator som gjorde om min handledare igår... kanske hörde hon, kanske inte... men hon var oroväckande nära när jag sa det.

Anklagande var ordet... hann även jabba på att det hela tiden kändes som att hon ville sätta dit en.

Hehehe... som tur var fick jag vara med vår andra handledare på examinationen.

Lotta sa...

Oj oj. Hur gick det nu då? Jag tror du klarade dig fin-fint.


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se