måndag, november 20, 2006

stuvad spenat och tonfisk.

helgen har varit bra så här kommer en måndagsrapport:

. på fredagen hängde jag hos blameit i hennes snygga crib tillsammans med dubbeltänk. händer inte allt för ofta. snarare alltför sällan.

.på lördagskvällen fick jag ääääntligen ligga hemma själv. händer inte allt för ofta det heller. somnade alldels för tidigt, ville njuta länge. drömde mardrömmar hela natten lång.

.fick nog kl.07 å klev upp. åkte till sala på söndagsmorgonen, vidare till enköping för fika hos kusinen som fyllt år. i hennes hus. hon är lika gammal som jag. mormor var inte alltför elak, lillkusin gillar mig fortfarande, mamma å moster var sig lika. var på gospelkonsert i kyrkan. fick lite nya goda tankar om livet. halleluja moment.....kollade sen på kärleken som spelade bandy. jag älskar när han blir utvisad, grrrrrr...come on tiger! :-)

.ja jag vet egentligen inte vad jag ville med den här rapporten. jag e ganska tråkig idag, denna gråa dimmiga dag. ska äta lunch nu. stuvad spenat och tonfisk (det är viktigt med järn och protein he he). går nog under jorden denna vecka. mycket jobb och plugg.

2 kommentarer:

dubbeltänk sa...

tack för senast. det var den schysstaste (?) kvällen på länge. hoppas jag hinner se dig nåt i veckan iaf. jess kommer och fikar onsdag kväll, ta en paus och kom du med om du har tid/lust/ork. love!

Anonym sa...

hola löööv. nu vill jag gå hem. min dator har lagt av, jag tappade alla tgm och sånt och nu är jag less. måndag, shitty måndag. men skönt att du hade en bra helg, det hade jag med. men tråkigt nog är det alldeles för mkt som förstörs när man måste lämna allt och sätta sig på tåget på måndagmorgon, varför är det så? puss


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se