torsdag, juni 14, 2007

expedition layout.

den blir inte bra...bloggen ser inte ut som jag vill. känns inte bekvämt. å jag kan ju inte knappt ngt om HTML så färdiga mallar it is. that sucks. jag ska väl kunna skriva ändå?!

Föreläsningarna på Retoriken e fantastiska å i morgon ska jag hålla mitt första tal. I helgen ska jag sitta med uppsatsen, förutom en liten expedition ut till globen. I går kväll var jag med lillsis & boyfriend på T.G.I.Friday & satte lite guldkant på tillvaron med förrätt, varmrätt & efterrättsdrinkar (japp, strawberry daiquiri). I sommar ska vi sitta där gudinnor, då & då i af (annars kanske vi blir stureplanskadade).

Midsommarplanerna har tagit form å jag&B ska till villa i väster haninge för havshäng. Tror det blir en riktig hit faktiskt. Måste komma ihåg att meddela värdinnan också. Nån mer som är sugen?! Stjärterum & hjärterum finnes.

Jag har uppenbarligen ingen ångest att häva ur mig idag, inte heller några djupa funderingar.
So adios amigos.

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

heeeej! vad gör du imorgon kväll? inte lust att göra nåt billigt? typ: film eller liknande? låter som om du kommit igång ordentligt babe, schysst. önskar att jag också kunde komma igång med någonting... här på jobbet är det stiltje. jag försöker köra på och hålla modet uppe, men det är fan svårt. behöver lite sunt häng. :)

Anonym sa...

om det är ngt speciellt du vill kan jag hjälpa dig. jag är iaf rätt kunnig på html...

låter som tgi kan bli bra i sommar, ser fram emot drinkarna. och maten :P jag ska dricka drinkar imorgon. massa massa. haha.

ska på sommarpub på jobbet i eftermiddag, sen hem till sala en snabbis. och imorgon ska vi kanske bli stureplansskadade eller medisberoende. vet inte vilket. får se imorgon. massa pussar, ses snart hoppas jag!!! alldeles för länge sen.... :D

dubbeltänk sa...

hejje! skönt att höra att kursen går bra! vill höra allt om den sen. är nyfiken. :) i malmö regnar det också...jag som hade packat ner bikinin. attans. men det gör inte så mycket...för det finns så mkt annat härligt att göra här som jag ska ge mig in i idag. det är kanske det som är anden? alla de saker som gör en lyckliga och tillfreds? i såna fall finns den här i malmö. :) kom hit! love!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se