torsdag, juni 07, 2007

100 bloggar.

detta är blogg nr 100. jag önskar jag hade ngt klokt att skriva but no. jag ville bara logga in å skriva om min enorma frustration för att axeln gör så jävla ont. Jag vill såga bort den, jag vill ersätta den med en ny, jag vill bara slippa värken som gör att jag inte kan sitta rakt upp&ner utan att det gör ont i min stackars stackars axel. samtidigt vill jag inte vara gnällig, det finns alltid folk som har det värre. tyvärr slutar vardagsempatin när man själv är så fokuserad på att klara sig hyfsat genom dagen. innan jag sätter mig på tåget till huvudstaden ska jag inhandla heaven sent värkgel så att jag kan gå upp å arbeta i morgon noll sju noll noll - piiiiiiiiiiiiiiiiiiiip.

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

ajaj! det där lät inget vidare! jag tycker att du ska vara rädd om din axel, vännen. hoppas du haft det bra i malmö. här i sthlm är det mest som vanligt.leka fredag kväll?

dubbeltänk sa...

klappar på din onda axel! hoppas att det blir bättre. borde du inte vila axeln istället för att jobba? :( 1-2 juli ska du komma hit och gå på konserter med mig! :) malarrocken.se! kramar!

Anonym sa...

hoppas du inte vaknade imorse, hoppas du är vaken nu så du hinner med bussen. vilket jävla liv det var på puckona inatt. de var fortfarande uppe när jag gick....och halva stureplan iofs...

ser fram emot runda ikväll! hugg och kyss


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se