torsdag, februari 28, 2008

not born to run, men jag gör det gärna.

att springa i februarisolen å känna lukten av vår är ganska märklig grej. men jag tycker det är fantastiskt. jag hatar februari annars. kanske jag ska tycka att det är sorgligt å hemskt med klimathot and all that shit och visst, det gör jag vissa dagar. men idag är det bara fantastiskt.
å som en extra guldkant på löprundan är att jag kom på att jag springer minst 30 sek snabbare / km denna vår jmf med förra. jag springer fortfarande inte snabbt. jag springer fortfarande jättefult. men jag springer fortfarande. jag springer faktiskt gärna.

3 kommentarer:

dubbeltänk sa...

jag hatar att springa. det dar ar en psykologisk grej som nog sager mer om mig an vad jag trott. jag ger upp och tror att jag inte orkar. nar jag val kommer igang gar det bra och jag kan springa langt, men jag behover oftast glomma vad jag pysslar med. hmm.

climate change har gjort sitt till har i london oxa. allt blommar och ar fantastiskt! :)

flytt...ja. om du far over dina grejer till vassan innan mitt lass gar ska det inte vara nagra problems. vad ar det for grejer nu igen?

love!

Anonym sa...

jaaaaag måååååste. kanske i helgen. ja i helgen ska jag. eller så tar jag en långpromenad. det är en bra start...

hur var kvällen?

apan sa...

och jag har ju mitt projekt med tjejmilen... men vi kör en runda på tisdag! =)


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se