tisdag, april 15, 2008

andra dagen som arbetslös och inskriven på arb.förmedlingen har precis börjat. solen skiner. jag sitter å morgonmyser lite soffan. ska snart promenera i väg på någon slags infoträff. det är många möjligheter som snurrar i huvudet, många drömmar. jag måste låta dem plats & allra helst ta över. jag vill inte släppa in det onda. arb.förmedlingen är i grunden ond. de vill att jag ska jobba som...ta daaaaaaaaa: personlig assistent. å då inte bara i skåne län. näe. jag ska söka över hela sverige. så jag får väl passa på att njuta av min axel som gör litelite mindre ont & min fantastiska sambo som jag aldrig vill lämna. men sånt skiter reinfeldt i.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nope. du kan inte. då får du sjukskriva dig. de kan ju inte tvinga dig nu lr? du har ju ingen a-kassa. jag hatar systemet. iaf när det inte vill som vi vill....:S

har du beställt ngn skön skönbehandling än? jag tycker du förtjänar det!!! puss och miss u!

Blame it on the stones sa...

reinfeldt skiter såklart i det. och du ska inte jobba som personlig assistent med din axel! dröm och njut av din härliga sambo! stora kramar!

dubbeltänk sa...

moderatjävlar. skit i arbetsförmedlingen. det kommer att lösa sig alldeles suveränt bra för dig. jag vet det! tack för fikahäng! kram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se