tisdag, april 01, 2008

jag sitter nu å tränar på högskoleprovet på 7elevens datorer. jag är utan internet nu i en vecka, om jag ska bo hos sis B. jag körde igenom ett helt prov nyss på mindre än en timme & chansade hejvilt på matten/statistiken, medan jag la ner lite mer tid på det jag kan och tycker är kul - dvs ordförståelse, engelska & svenska. kanske inte en vinnande strategi. ska rätta nu.

hahaha.

jag är ingen stjärna på matte/statistik, det har jag numera facit på. däremot klarar jag de andra delarna helt ok och lyckades skarpa i hop 1,3 poäng. på lördag har jag ju ca 4 timmar mer på mig. det här går nog vägen.

4 kommentarer:

dubbeltänk sa...

klart det går vägen! i höst är det du och jag som hänger på bibblan och pluggar! ;) har börjat nu kurs idag, kul!! kram!

Anonym sa...

aha du har kirrat boende? jag har försökt nå dig, men vi ringer tydligen om varandra...call me when u can!!! kramar

dubbeltänk sa...

men hur giiiick det då? :) skulle ringa och höra igår kväll, men nånstans mellan den 123:e och 140:e flyttlådan som behövde gås igenom, sorteras, packas om och flyttas...så däckade jag. och samma sak har varit hela dagen idag. nu är det försent att ringa. missy sover säkert.

på tors är du iaf här. på fredag har jag värsta inlämningen. på fredag kväll tycker jag vi dricker vin. värmer upp inför lördag, så att säga.
kram och häj!

Anonym sa...

Hej, det var längesen. =) Va kul att du ska flytta till Malmö! Jag är eventuellt på väg dit efter sommaren också. Vad ska du göra där? Har säkert läst det nånstans, men minnet är kort..

Jag är precis likadan på högskoleprovet. Jag fattar verkligen inte den matten. Men jag tycker jag klarar mig lika bra ändå! Har gjort provet tre gånger, får räcka nu. =)

Ha det bra!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se