onsdag, april 23, 2008

inside i'm dancing.

på väg hem från stan idag gick jag genom en park. jag hade egentligen mycket att göra. men solen sken så skönt å jag har inte legat utsträckt i gräset på evigheter. så jag la mig ner. rakt upp och ner. vred på alldeles för hög volym på ipoden, blundade & tillät mig sväva iväg tankarna. efter ett tag så märkte jag att jag dansade och sjöng där jag låg. inte synligt, inte högt. men inombords. för en liten liten stund så var jag bara där och då och hela vägen var helt ljus och varm. kan det inte alltid få vara så?

2 kommentarer:

Anonym sa...

grymt!!! låter helt underbart. jag önskar att jag var där och fick se dig så nöjd. det gör mig varm i hjärtat!!!!

dubbeltänk sa...

härligt. och helt rätt. :) njut av det! hänger gärna en till dag med dig i solen. ska vi göra det imorgon? same spot same filt? solskyddsfaktor 20? kramkram!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se