måndag, maj 12, 2008

update.

ok vänner. intervjuerna i torsdags gick finfint enl. mig själv. assistansjobbet verkar mer än utmanande...många medicinska saker att lära sig och bli bra på. jag ska träffa brukaren i morgon tror jag. manpower verkar också utmanande, men där gäller att de får in ett uppdrag som passar mig innan de anställer mig på riktigt. vilket kan vara i morgon eller aldrig. och jag måste tacka ja till assistentjobbet om jag får det. annars får jag ingen akassa.
ska på en tredje intervju på torsdag. också assistans. också ett jobb jag blivit anvisad att söka av af. snaran dras åt kan man säga.

så känns det verkligen denna monday bloody monday.
snart ska jag iväg å göra engelskaprov på manpower.
Hoppas ni har det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm svårt att tyda om det känns bra eller icke bra... hoppas iaf att det blir som du vill ha det. så att du mår bra.

jag är asallergisk och har dessutom fått en förkylning på det. hatar det. vill bara sova. tycker faktiskt lite synd om mig själv :(

Anonym sa...

Yeee! jamen kör hårt! Själv har jag liksom fått lov att ehhh ändra min sabla b-uppsats innan jag ens börjat skriva den... fattar inte att svensk lärare ska vara så jävla hemliga med vad de tvingar ungarna att läsa i skolan.... Saknar dig och gärdet faktiskt, inte gärdet förresten, mest dig! Kramisar!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se