onsdag, januari 18, 2006

atjaölk

jag ville verkligen skriva något idag. jag ville ville ville men jag har varken goda eller onda tankar som kan ge mig inspiration. Kanske är inspiration överskattat? Man kanske bara ska göra.
Saker jag bara borde göra:
  • skaffa fler vänner i Linköping
  • skriva ner min greata bokidé jag har inom mig
  • rädda världen
  • ringa min farmor
  • vara god
  • börja fundera mera
  • göra om köket
  • hitta hagamannen och slå honom
  • slå honom hårt
  • och länge
  • och sen lämna över honom till min soon to be polisvän
Ja det räcker väl så. En ganska jobbig lista att bara göra.

Nu säger killarna här att dem ska skaffa ett herrklubbsrum å jag är bara välkomen när jag städar. Gaaaahhhh. Jag tar ingen skit. Jag städar inte upp andras skit. Det tror jag dem vet men nu vill dem bara provocera. Var det roligt?

Kramar till er alla där ute, gå ut och bara gör! // missy

5 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

En bra filosofi! Gå ut och gör. Lägg dig blöt i skidbacken och vägra bli arg. Bli brädbrud. Det kommer att klä dig, älskling. Ta inte "jag-borde-listan" på så stort allvar. Fast jag tycker i.o.f.s. att du borde slå Hagamannen, eller någon jävel borde göra det! Kanske borde jag göra det. Ska vi göra det tillsammans? En stjärnklar natt? Sen kan vi klappa varandra på axeln och göra en bock i kanten av listan. Fast du, börja med Sälen så ska du se att inspirationen kommer. Jag blir i alla fall alltid inspirerad av dina inlägg... Räcker inte det som motivation, så säg?!

Kärlek till coolaste brädbruden jag någonsin kommer att känna!

What's Up JR? sa...

Tack för iden med to do listan. Ska också göra en nu.

Thx

dubbeltänk sa...

ytterligare en punkt till linas lista:
komma och hälsa på vännen som blir västeråsare imorgon.

jag har uppfyllt en av punkterna på min lista. jag har läst erlend loes naivsuper. lycka. :)

Anonym sa...

Ja, slå Hagamannen. Slå honom jättehårt. Då kan jag slippa lägga mina pengar på att åka taxi hem från krogen. Eller rättare sagt att mina föräldrar slipper lägga sina pengar på mina taxiresor.
Jag bjuder på mat och husrum, kanske även lite vin om du gör det.

Anonym sa...

ja, ge haga-mannen till mig. han ska få känna att han lever! Lär mig nya grejer varje dag.. om moral å sånt knasigt åsså...


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se