fredag, januari 06, 2006

Så börjar då Expedition L

Jag sitter och skriver på min första blogg samtidigt som jag sitter och skriver på mitt första CV. Det känns ganska farligt att göra det en dag som denna, dubbelsjuk och tentaångestig. Men va fan, mitt år har redan börjat lite farligt då jag på nyårsafton trashade två par skor inom loppet av någon timme. Askungen på bal.

Jag är insyltad i det här bloggandet på grund av två gudinnelika vänner och vad kan jag göra mer än att gå samma väg tillmötes som dem. Som vanligt. Jag låter visst som en sån som bara hakar på. Men att gå sin egen väg behöver inte betyda att man går ensam.

//L

2 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

Skönt att ha dig här. Vi trodde väl att det skulle bli du. Självklart ska vi inte ensamma vandra här i livet när det finns gudinnor som verkligen njuter av att hålla varandra i handen och klappa varandra på axeln då och då. Men därmed icke att förneka det som Birgitta Andersson en gång sa: "Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv."

Let's walk together in cyberspace, my dear, dear Missy!

dubbeltänk sa...

kära vän. som föregående talare redan påpekat så trodde vi att det skulle bli du. jag älskar att hålla er i handen och klappa varandra på axeln! det är absolut bland det bästa jag vet!! :) så du är otroligt välkommen!

vet du förresten vilka som ska bli de nya profilerna i den nya staden? jorå. det är vårt mål! du kommer att få regelbundna uppdateringar över hur detta skall gå till!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se