lördag, februari 18, 2006

Umeå-häng

Nu är jag så långt norrut jag någonsin varit....det är kallt i luften men kärleken från vännerna värmer. Två underbara tjejer bor här och lever här och andas här. Jag och C lånar deras luft ett tag - and we like! God mat, vin och vänskap. Inget mer kräver jag just nu. Jag har dock fastnat i cyberspace för att jag letat efter en viss låt, med en viss text som jag bara behövde höra i kväll.

"Gud om du hör mig, jag kommer som jag är, gör nånting vackert, av allt som är sönder här"

Om det finns en "gud", i vilken form som helst, så hoppas jag att han hör mig. Annars vet jag en låt som är jag. Av the Ark. Vi får se. Jag röstar dock på ovanstående bidrag. Pliiiiz.

Love, Light, Laughter/missy

4 kommentarer:

What's Up JR? sa...

Önskar att jag också var på en sådan resa. Hälsa på vänner och att inget behöver uträttas. Ha det gött

dubbeltänk sa...

krama varandra där uppe i norr från mig! saknar! jag hänger på jobbet...det är väldigt lugnt och jag har nog klarat den första prövningen och blivit godkänd, tror jag...det känns skönt.

gör en snöängel ikväll!
p&k!

What's Up JR? sa...

Hej släkting : )

Tycker det var ganska coolt detta. Hälsa alla lappar...

PZ

Blame it on the stones sa...

Jag vill också till UME!!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se