torsdag, april 26, 2007

dagens upptäckter.

en dag går så lätt att fördriva när solen skiner och uppsatsmotivationen tryter. jag har städat rummet, tvättat fönster, tvättat kläder, solat, hängt med blameit vid Nytorget i kvällssolen, gjort min sjukgymnastik, funderat på livet å sökt lägenheter.

till dagens upptäckter hör:
  1. jag ÄR allergisk mot pollen. Kan inte förneka det längre. fan.
  2. uppsatsskrivandet kommer att gå så mkt bättre när jag funnit en mentor som säger att jag inte får följa med på fest i morgon om jag inte producerar något. (tack darling, jag är dig evigt tacksam för att du ställer upp i min kamp mot klockan å de onda 60% av mig som VILL misslyckas å VILL göra revolution mot kravsamhället)
  3. blodpudding utan tillsatt socker är 1 kr dyrare, 1 kr äckligare och 1 kr nyttigare.

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

jag kämpar med dig! det kommer att gå vägen. förresten... en annan väsentlig upptäckt är att vår vän lars w hänger på wc i vårsolen... något som både du och jag glömde blogga om... har vi tappat stinget och blivit gamla?? det är väl en jävligt viktig upptäckt? eller var det annorlunda för 2 år sen? då hade vi lätt mass-messat och varit lite småhysteriska. skumt.

Blame it on the stones sa...

GRATTIS vännen till lgh! Nu jävlar ska det bli östermalmshäng i sommar och höst! Vi tar över stureplan!

Blame it on the stones sa...

eller så fortsätter vi bara med att hänga på söder... jag vet inte...


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se