söndag, april 29, 2007

det är för många saker som känns fel just nu. för många kroppsdelar som värker. för många känslor som gör ont. för mycket tårar. det är för mycket stress och det är för mycket avstånd. det är för mycket på en gång. jag önskar någon kunde krama om mig i en minut och skicka över en massa positiv energi som jag behöver så väldigt mycket nu. det är ingen idé att prata om det, det blir bara fel. jag vill inte vara gnällig. jag vill bara må bra. jag hoppas att känslan försvinner när uppsatsen är klar. jag hoppas uppsatsen blir bra. jag hoppas att den blir klar över huvud taget. då skulle jag gärna vilja åka i väg själv i en vecka. hinna i kapp mig själv, för just nu är jag helt borta. can't find me. några tips om var jag kan leta?! kanske ligger jag vid den saknade mobilen?

Förutom detta...Everything's Just Wonderful.

Inga kommentarer:


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se