onsdag, april 25, 2007

Jag vill:

  • bli klar med uppsatsen
  • hitta tak över huvudet
  • vara rik
  • shoppa
  • åka på semester
  • slippa räkningar
  • bli bra i axeln
  • bli bra i tån (tack dubbeltänk för att jag är din favorit-olycksfågel, det värmer!)
  • slippa känna mig rastlös
  • vara glad 24-7
  • träffa mina vänner oftare
  • dricka bubbel å fnittra....
  • ...å slippa bli bakfull....
  • ...så att jag kan gå upp tidigt dagen efter å springa...
  • ...vilket innebär att jag också vill bli morgonpigg...
  • ...samt kvällspigg

Det här är väl inte för mycket begärt?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer helt systra-mi! enda undantaget är att jag inte behöver bli frisk i axeln, min sitter fast!

cami sa...

Hur är det med tån?? Å hur många vet hur den egentligen blev skadad? :) Hoppas den mår bättre!
Tack för visiten hos dig, kul å ses! Hoppas ditt pluggande går som det ska, att du hittat ett bra flow! Kram!

Anonym sa...

Rik tror jag är att satsa på. För då skulle man ju bli lycklig och kunna köpa sig allt det man önskar. Det mesta iaf...

Anonym sa...

och jag vill hitta tak över huvudet med dig!!!!

Blame it on the stones sa...

det blir bra! det kommer att ordna sig. det vet jag. och förresten, glöm inte att plugga... :) pepp-pepp! puss-puss!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se