fredag, juli 04, 2008

idiotique?

shit va kul man kan ha när man ska söka jobb: http://www.illvet.se/ där man kan göra IQtest.
Mitt test visar 119 p = intelligens som är över normalt. Ett fjuttigt poäng till å jag hade kunnat kategorisera mig som någon med hög intelligens. Min styrka är tydligen min förmåga till verbalt tänkande (?). För att komma med i Mensa ska man ha 131 p. Genomsnittet för en PhD & MD är 125 p och genomsnittet för en collegestudent är 115 p.

Nu har jag alltså fått reda på att jag inte är tillräckligt klok för att doktorera och det var ju på sitt sätt skönt. Jag är däremot en helt vanlig svenssonstudent och det lär väl passa på syrrautbildningen.

Däremot tycker jag att jag är lite för smart för att tvingas slava som personlig assistent för 105 kr /timmen UTAN OB på helgerna. trevlig helg hörrni, nu drar jag till jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ey allvarligt ingen ob???? kass, det är ju det som brukar få upp lönen när man jobbar som pa. kass. men du - snart får du intagningsbesked va? spännande!!! kramkram

Jessica sa...

jag fick 116. du är smartare än mig! <3


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se