tisdag, juli 01, 2008

just nu.

sånt jag mår skit av:
  • att vara ensam hela dagarna & att jobba när andra har möjlighet att umgås.
  • att folk tjatar om sin jävla semester.
  • att bli förkyld & hostig nu när jag äntligen kommit igång med löpningen.
  • att känna som om man gått i en uppförsbacke de senaste åren och nu börjar bli jävligt trött i ben och huvud.

sånt jag mår bra av:

  • att få prata med uppsalavännen idag som får mig att skratta och må finfint. jag behöver säga så lite för att hon ska förstå så mycket.
  • solen skiner & kanske jag kan bli lite solbränd till WOW om jag får ledigt då.
  • gå på bio med boyfriend en random monday och se en bra film. vilket ledde till nästa punkt:
  • att få sova en hel natt utan att vakna av ångest & mardrömmar & hjärtklappning.
  • att försöka tänka på att jag är modig som kämpar på.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är modig. mycket modig. puss


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se