onsdag, juli 16, 2008

oh happy day II

detta är den lyckligaste dagen i mitt liv på så himla länge.
bra nyheter som får mig att le & vilja skrika rakt ut av glädje:
  1. dalmasen jobbar för mig way out west-helgen, i utbyte jobbar jag helgen efter. jag är ledig! jag får ta del av min födelsedagspresent jag fick av kärleken! tjohooooo!
  2. csn har beviljat min studielånansökan. helt galet bra. jag kan alltså använda mina sista 3 terminer utan att skriva klart uppsatsen.
  3. punkt 2 gör att jag äntligen kan vara glad över att jag kom in :)
  4. jag har fått min planet earth dvd.
  5. vi har fått tillbaka vårt varmvatten dvs jag kan duscha igen dvs jag kan springa igen.

WOOOOOHOOOOOOOOOOOO!!!

3 kommentarer:

dubbeltänk sa...

weehee! grattis till alltihop! gött att lite goda nyheter trillar in! puss! firar gärna på söndag! :)

Anonym sa...

haha, grattis och vad skönt det är med lite glädjetjut så här på morgonen!!!!

cami sa...

GRATTIS VÄNNEN till en av dina drömmar! Skönt med vind i seglen!
Vi får fira ihop sen!

Kramigaste kramen skickas till
dig på Zenithgatan :)


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se