måndag, juli 21, 2008

var enda dag när jag cyklar hem från jobbet så är jag så lycklig över att ha slutat. jag har så många planer för resten av dagen. så mycket jag vill göra. så jag cyklar snabbt hem. jättesnabbt. jag äter. sen blir jag trött. sen slösurfar jag alt. läser gamla DN...och så blir jag ännu tröttare och sen är liksom dagen slut. det är så himla sorgligt. som att så fort man slappnar av så kommer den där tröttheten ifatt. för jag tror ärligt talat att jag är jävligt trött. men jag vill orka. jag vill inte bara ha jobb i mitt liv.

jag ska lägga mig & ta en tupplur (här skulle jag i vanliga fall skriva powernap, men det har varit många arga lyssnare som ringt in till P1 här i dagarna och klagat på detta namn så jag vågar inte riktigt) & sen ska jag faktiskt ge mig ut och springa en mil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad duktig du är. springa en mil. jag kan inte ens förmå mig att gå ut och gå en halv. jag måste skärpa mig. snart ses vi!!!!!!!!!! bara...två och en halv vecka kvar! massa massa kramar

dubbeltänk sa...

nästa augusti ska jag också kunna gå ut och springa en mil. du får var min mentor, tycker jag. :)

meh, vart ska ni ses då? varför får inte jag vara med? :P längtar ju efter er! åker bara tåg tåg tåg och jobbar jobbar jobbar helvetiskt långa pass. jag har inget liv just nu. haha. kramar!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se