fredag, juli 25, 2008

nakenchock


jag måste bara få säga att shit vad alla människor är vackra på sina egna sätt. jag spenderade gårdagen alldeles allena på malmös kallbadhus ("kallis"). där har de skiljda dam- och herravdelningar vilket gör att de allra flesta solar, badar och går runt helt näck. jag är tydligen mer pryd än vad jag trodde om mig själv, tyckte det var lite läskigt med så många ogenerat nakna människor på en gång. men efter ett tag så är det bara så himla underbart. där låg jag och blickade ut över havet och lyssnade på sommarpratare & skaffade mig en ganska röd rumpa. jag önskar att jag var ledig hela helgen, då skulle jag definitivt åka dit igen. tyvärr jag gör som under förra värmeböljan - jag jobbar natt och måste sova borta dessa fantastiska dagar.
men iallfall, gårdagens insikt:
det gick runt över 100 nakna kvinnor som var så himla vackra. inte en enda en såg ut som man "ska". alla har sina skavanker, men viktigast av allt är att alla har något vackert. jag såg seriöst bara vackra människor. jag cyklade hem och kände mig för första gången på länge som att jag duger precis som jag är.

2 kommentarer:

dubbeltänk sa...

åh. jag ska dit nästa vecka. jag och min spray med solskyddsfaktor 50+. hehe. får vi ihop nån tid att ses där du och jag?!

Anonym sa...

åååh vad härligt det låter! inte alls som smedsuddsbadet vid rålis där alla drar in magen, har silisar eller spänner sig så man tror biceps ska gå av. men jag kände mig ändå rätt så nöjd idag när jag gick hem, för jag tycker härmed att det är mkt finare med äkta boobisar än såna där stora fejk. och dessutom är jag brun som ett as. fast med ränder efter bikini. annars hade nog polisen tagit mig...:S


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se