söndag, februari 18, 2007

ibland är det ett långtråkigt liv.

Jag vill börja denna blogg med att dedikera en låt av Marit Bergman till min kära kära farmor - "Girl Figure Skater". Japp. Det sagt om det.

Jag har haft en så tråkig helg. Såååååå tråkig. Pluggat, varit ensam, datanördat....ja skittråkiga saker helt enkelt. Hade en massa tempting förslag på helgaktiviteter i varierande orter i detta avlånga land. Men...jag håller hårt i plånboken, pengar får mig att må väldigt dåligt just nu. Försökte intala mig att det skulle vara skönt med en lugn helg i ensamhet innan livet sätter i gång med full fart på onsdag (det är då jag äntligen ska infria det 5 år gamla löftet om att bo med blameit i sthlm). Det var inte skönt, men det kanske var bra.

Har haft endast en rolig helgaktivitet....hålla tummarna för dejtande vänner.... :)
Har inte fått några rapporter ännu, kanske det hinns med innan det äntligen äntligen blir måndag?!

Tråkig helg innebär att jag inte har några roliga saker att skriva om. Ville väl bara meddela det helt enkelt.

Kan man gå och lägga sig 17:48?! /missy.

4 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

Nu är det slut på vila och ro serru. Den här veckan är historisk. Vi ska äntligen få göra det där som vi pratat om sååå länge! Bo i samma stad! Och inte vilken stad som helst, utan Sthlm. Det är på tiden och det kommer att bli alldeles underbart. Långtråkiga helger är förbi. Jag har också varit på Stig Lindberg nu, så det är bara att vi kastar oss på alla andra museum, vi ligger på samma nivå! LOVE YOU!

dubbeltänk sa...

ja, man kan lägga sig 17.48. :)jag gör det ibland. fastän jag vaknar typ två timmar senare och är sen vaken till tre. ja. man lär sig aldrig.

fan. blameit har verkligen laddat för din flytt till sthlm. jag hakar på på alla härliga helg-events ni verkar ha planerade! :) jag behöver lite mer aktiviteter i mitt liv nu. ni sthlm:are kirrar, jag kommer. :)

men...det känns lite tomt här utan er. jag saknar ju er här i den lilla staden... i vardagen. :(

kram.

Anonym sa...

ey, uppdatera pleeeease. vill veta allt om din nya lya och coola sthlmsliv! när ses vi igen? krama

Anonym sa...

låten är verkligen klockren. so true. sa jag förresten att jag sagt till henne att jag tror att skälet till att hon blir så arg på dig är för att ni är så jävla lika i grunden. Å att du är som du är för att hon har haft en stor del i din uppfostran. gav henne nåt att tänka på iallafall! Jag tycker att hon gjort ett superjobb! älskar dig


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se