tisdag, februari 06, 2007

STHLM calling.

Jag tror att det här blir sjätte gången gillt för mig i huvudstaden. Tredje gången gillt om man räknar livet efter 20. Jag vet inte hur man räknar. Jag tror inte att det spelar någon roll. Kirrat är det i allafall. Jag lever ett omvänt studentliv...från bostadsrätt till korridorsrum. :)
Det är ett litet rum. Men det är mitt rum. Mitt rum där jag kan sitta å tänka, plugga, svära, skratta, gråta,hata och älska. Ska bara fixa dit en madrass så att jag kan ta emot gäster...för ni kommer väl å hälsar på på körsbärsvägen?!
Mitt hjärta bankade väldigt hårt i går, på tåget hem. Många saker som händer just nu...då hör jag alltid mitt hjärta banka en massa. Jag tar det som ett mycket gott tecken. Att jag lever.

Ser fram emot en vår med studier, extra arbete (oh yes, nödvändigt), häng, bokklubbar, låååånga nätter å ja. Det finns ingenting jag inte ser framemot att tackla....brinn hjärtat brinn....

3 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

CHERRY ROAD! jag kommer att ligga på madrassen så ofta jag kan! och nu ska vi äntligen bo tillsammans i huvudstaden!

all my lovin

Anonym sa...

Jag kommer, ofta, ofta när du har en stund över och du glöm inte vår lilla läsklubb osså!

dubbeltänk sa...

klart jag kommer. vi har en klänning att inviga!

love!


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se