måndag, januari 29, 2007

träningsvärk & deadline.

Jag tar tillbaka allt mitt gnäll om träningsvärk i går, om det gör det legitimt att klaga ännu mera idag. Fan, idag gör det vidrigt ont! ha ha. Blameit å jag hade premiär på längdskidsträningen i lördags. Solen strålade, snön gnistrade och vi var rejält utrustad med skidgears å varmchoklad. Måste säga att vi var grymt imponerade av oss själva innan vi ens börjat åka..... att vi ens var där...att vi lyckades slita oss från Johanssons å ta tag i saken. Jag vill åka idag igen trots att varenda muskel i kroppen värker....såååå kul. Så, nu är uppladdningen inför damklassikern igång här uppe i norr - hur går det för våran medtränande flicka i gbg?!

Har nog också lite värk efter lördagens dansmaraton...tack för en trevlig fest gurkchixs! Kan vi inte ses varje lördagskväll å dricka bål, bubbel och dansa? Ni får mig att må så bra å jag älskar att hänga med er...är det jag som fyller år nästa gång? Får kanske fundera på att ordna fest jag med. Fast varför ska man fira att man fyller 27? usch.

Har inget vettigt att skriva. Det är måndag. Deadline coming up i morgon 16.00. Har fått hotmejl nummer två av odräglig professor. blääää. Måste verkligen sätta igång nu, kniven mot strupen ännu en gång. mitt liv i ett nötskal. tjoho.

2 kommentarer:

Blame it on the stones sa...

tack för en härlig helg. nästa gång kan vi ha födelsedagsfest ihop i sthlm. jag hade svårt att slita mig från söndermarken, det var så grymt. tänker främst på skidåkning, johanssons, sisters och idrottshallen. märklig känsla jag har idag. jag är så trött att jag är gråtfärdig... not good on a monday.

Anonym sa...

hur gick det? med deadline och träningsvärk? när ska du komma till v-ås och träna en gång, en sista gång? kramar


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se