torsdag, januari 04, 2007

Utåtriktad Upplevande Abstrakt Känslostyrd person.

"SÅDAN ÄR DU:
Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar. "

Är det någon som känner mig som är förvånad över analysen att jag är en "utåtriktad upplevande abstrak känslostyrd person"?
Nähäe, inte.
Vilka är ni?!

http://www.zapera.com/survey/demo/personality/

8 kommentarer:

dubbeltänk sa...

jag blev precis som du.... jodå.

Blame it on the stones sa...

undrar vad jag blir... ska kolla! återkommer...

Blame it on the stones sa...

Utåtriktad Upplevande Abstrakt Känslostyrd person

my sisters! välkomna mig i klubben. mycket märkligt!

tack för att vi förstår varandra så bra! tack för att ni finns!

Lina H. sa...

Ha ha ha "we are family, I've got all my sisters with me..."

Anonym sa...

Utåtriktad Planläggande Abstrakt Känslostyrd person - precis dom du... och tydligen våra andra vänner också.

Anonym sa...

Inåtvänd Planläggande Abstrakt Känslostyrd person

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

Är vi verkligen systrar?

Anonym sa...

Glöm inte bort att det bara är döda fiskar som flyter med strömmen.

Har glömt bort vem som sa det. Såg det på en sån där kylskåpsmagnet med citat på. Det är nog sant många gånger. Behöver inte vara dåligt alltid. Men tänkvärt.

Men jag lever tydligen efter min kalender. Så man kanske ska ta testet med en liiiten nypa salt. =)

Anonym sa...

Ja.. Det kan vara skönt med lite bekräftelse av ens egen uppfattning av sig själv ibland. Jag tror dock aldrig att jag kommer bli klok på mig själv.

Ang citatet. Döda fiskar är ju ganska tråkiga, per automatik. Å andra sidan är det rätt skönt att känna sig som en död fisk ibland och låta andra besluta vad som är bäst för en. Bara åka med. Bara man inte åker för långt. Vilket jag känner att jag är lite rädd för.


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se