onsdag, januari 17, 2007

tidsfördriv för värkande hjärta.

tack fialin, jag behöver lite sån här terapi just nu, så jag kopierar dig som kopierat nån annan ;

Tio första:
  1. Första bästa kompis: Camilla
  2. Första bil: har aldrig ägt någon
  3. Första kärlek: oj?!
  4. Första husdjur: taxen Pigge som jag delade vagn med från den dagen jag föddes
  5. Första semester: den första jag minns är en stuga på västkusten när jag var kanske 4 år.
  6. Första jobb: på Gröna Lund
  7. Första köpta skiva: ha ha... H O C K E Y hockey! ha ha
  8. Första riktiga kärlek: är inte all kärlek riktig?!
  9. Första piercing: i öronen
  10. Första konsert: ingen aning, kan ha varit Celine Dion, haha

Nio senaste:

  1. Senaste alkoholdrycken: portvin i söndags
  2. Senaste bilfärd: hem till Söndermarken
  3. Senaste filmen: Ice Age (so, you got 3 melons?) näe, det var förresten slutet på Scarface.
  4. Senaste ringda telefonsamtal: telefonbanken
  5. Senaste bubbelbadet: i går kväll
  6. Senaste spelade CD: Hello Saferide
  7. Senaste kyss: kommer alltid hugga till i mitt hjärta när jag tänker på den.
  8. Senaste gången jag grät: just nu
  9. Senaste måltiden: fil
Åtta har du någonsin:
  1. Dejtat en av dina bästa kompisar? näe, men blir sugen varje gång jag hör "My best friend" :-)
  2. Blivit arresterad? näe, men tillsagd
  3. Blivit kär vid första ögonkastet? ja.
  4. Varit på TV? i bakgrunden
  5. Fått ditt hjärta krossat? ja.
  6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? aldrig.
  7. Haft ett one night stand? jo.
  8. Busringt till någon? oh, yes.

Sju saker du har på dig:

  1. sockor
  2. benvärmare
  3. jeans
  4. trosor
  5. bh
  6. tröjor
  7. filt

6 saker jag gjort idag:

  1. ätit fil
  2. gråtit
  3. snusat
  4. funderat på livet
  5. försökt plugga
  6. pratat med vänner på msn

Fem favoritsaker:

  1. vänner
  2. familj
  3. sova
  4. fika
  5. skratta

Fyra personer jag kan berätta ALLT för:

  1. 2,3,4. tsss. det är väl ingen som vet allt om någon. kan prata om viktiga saker med de som ringer min telefon varm just nu. tackar!

Tre val:

  1. Svart eller vit? svart
  2. sommar eller vinter? sommar
  3. choklad eller chips? eeehh...ostbågar

Två saker att göra innan jag dör:

  1. I wanna see that big fucker swing. Alltså, jag måste vandra i Spanien igen.
  2. skriva en bok

En sak jag ångrar:

  1. no regrets. man väljer själv vilken väg man vandrar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är ju alltid skönt att man kan bidra med ngt. hoppas att det går bra imorgon! caaaall me! kram

Anonym sa...

Jag tror jag fortsätter med det där kopierandet. =)

Och ja.. Hang in there. Saker tar tid. Skulle kunna säga att det blir bättre så småningom, att man får ta det dag för dag, men vad hjälper det egentligen. Använd dina vänner. Det är därför de finns.

Blame it on the stones sa...

rätt! no regrets. go with te storm. :) love u!

Blame it on the stones sa...

the storm


Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggtoppen.se